.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه سفر سه روزه استاندار مارکه ایتالیا اعلام شد/ امضا یادداشت تفاهم همکاری و خواهر خواندگی ساری و آنکونا
شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از برنامه سفر سه روزه استاندار مارکه و هیئت اقتصادی و تجاری ایتالیا به مازندران خبر داد.

شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از برنامه سفر سه روزه استاندار مارکه و هیئت اقتصادی و تجاری ایتالیا به مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، احمد مظفری دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های این هیئت از روز چهارشنبه هفته جاری شروع می‌شود افزود: دیدار مقدماتی استانداران مازندران و مارکه ایتالیا، بازدید از مرکز گل و گیاه قلی زاده در اوجی‌آباد، بازدید از شرکت فراورده‌های لبنی کاله، بازدید از مجتمع کشت و صنعت کمالی جویبار و بازدید از مجتمع خاویاری قره برون در جویبار از برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: بازدید از شرکت مازی نور و شرکت فرش و موکت بابل، نشست فعالین تجاری و بخش خصوصی با حضور استانداران دو استان، بازدید از ماشین‌سازی بادله، بازدید از بندر امیرآباد و واحدهای مربوطه و امضا یادداشت تفاهم همکاری و خواهرخواندگی ساری و آنکونا از برنامه‌های روز دوم است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری مازندران گفت: بازدید از مجتمع گردشگری نمک‌آبرود از برنامه‌های روز سوم است.

مظفری گفت: این هیئت ۵۰ نفره از استان مارکه ایتالیا به سرپرستی استاندار مارکه در سفر سه‌روزه به مازندران با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی، گردشگری و دانشگاهی مازندران آشنا خواهند شد.

وی گفت: در این سفر گروه‌های پنج‌گانه دانشگاهی، بازرگانی خارجی، کشاورزی، گردشگری و صنعت و خدمات بخش خصوصی استاندار مارکه را همراهی می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.